فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
فونت زيبا ساز
برات میمیرم



 

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم.....!



نظرات شما عزیزان:

ننه فاطی
ساعت11:06---15 شهريور 1394
سلام دری فدات خوبی ننه والا مو ادرس امیرو جلبکو ندارم به مو هم بده برم اذیتش کنم خخخخخخخخخ.وبت مثل اخلاقت عالی ...خخخخخخخخخخ

دخی نا ناز
ساعت17:08---31 مرداد 1394
همین که صدایم می‌کنی
همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ی من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد…


نیکی جونتم دری
ساعت0:21---22 مرداد 1394
من وب ندارم عزیزم ای دی لاین بهم بده ای دی ی جا بده اددت کنم بخدا دلم تنگته خیلی .تو روح امیر ک مارو اواره کرد عوضی خیلی نامردی در حقمون کرد
پاسخ:سلام عزیزم نیکی شمارتو برام خ بزار تو تلگرام ادت کنم ای دی تلگرامم اسم وبمه همین Iicbreakhellهست منتظرم نتونستی اد کنی شمارتو برام خ بزار حتما


نیکی جونتم دری
ساعت0:17---22 مرداد 1394
سلام خوبی؟؟؟هیچ کس از روم امیر خبر نداره نامردن ب درک من درگیرم بودم عمم فوت کرد اقاجونمم ب شدت مریضه اگ لاین داری ای دیتو بدگزار اینجا اددت کنم دلم برات خیلی تنگ شدع دری بووووووووس نفسم
پاسخ:فداتشم من تو شمارتو برام خ بزار اینجا ادت میکنم تو تل ی گروه میزنیم برو بچو پیدا میکنیم میاریم از مهراد خبر دارم اسم روم امیر هم میدونم ولی نام کاربریمونو غیر فعال کرده نریم چند بار براش پنل پی ام گذاشتم جوابمو نداد هه بدرک دیگ


فاطی ننه تون
ساعت22:33---9 مرداد 1394
سلام دریا ولا بخدا منم از روم جدید امیر جلبکو گنده دماغ خبر ندارم به مو هم نگفته .بخدا خخخخخخ منم خیلی وقته اصلا سراغ نت نرفتم گرفتار شغل جدیدم بودم .فدایت بای.
فپاسخ: جون تو ادرس وب نیکیو ندارم


نیکی
ساعت17:41---6 تير 1394
باش شاید جارو عوض کردین ک من نباشم خوش باشین بای ب ودم میگفتین راحت تر بود نمیومدم
پاسخ:سلام عزیزم من روم نمیرم اصلا الانم با نت دختر دایم اومدم وبمو سر بزنم پنج مین رفتم رم جز میلاد کسی نبود امیر سام هم حرفتو بهش گفت نیکی ادرس همونه من نت ندارم نمیدونم چی شده دیگ رومم نمیرمالان بیشتراز ده روز نبودم تازه ی سر زدم همین وبمم حتی نمیام بای


نیکی
ساعت15:28---6 تير 1394
ارسی گلم هسی برو ببین روم امیر برات باز میشه خبرشا همیجا بهم بده

رضوانه
ساعت13:54---4 تير 1394
میگم ارسی اینا رو خودت نوشتی عایا .خخخخخ یا دادی برات نوشتن
پاسخ: نه دادم جکسون اومد نوشت خخخخ


tmar
ساعت12:09---31 خرداد 1394
چقدر زیبا و عاشقانه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394برچسب:, | 15:7 | نویسنده : Arista |